Obserwatorzy

czwartek, 12 kwietnia 2012

Rzęsy Ardell


O rzęsach Ardell słyszałam same pochlebstwa, więc postanowiłam je sprawdzić. Zamówiłam sławetny model Demi Wispies, a także naturalne kępki rzęs. 

Demi Wispies to jakby kępki przytwierdzone do przeźroczystej żyłki. Łatwo się przyklejają i są praktycznie niewyczuwalne na oczach. Z powodzeniem możemy je nosić kilka godzin, jednak warunkiem jest dobry klej  (ja używam kleju DUO zakupionego w salonie INGLOT). Ostatnio Demi Wispies towarzyszyły mi nawet w ciągu dnia (efekt możecie zobaczyć na zdjęciach). 

Naturalne kępki świetnie spisują się w makijażach ślubnych i nie tylko. Idealnie "wtapiają się" w nasze rzęsy, tworząc bardzo naturalny efekt. Polecam długość medium oraz short, ponieważ wersja long jest przeraźliwa (są zdecydowanie za długie!)




W drodzedo mnie jest już kolejna paczka pełna kępek do makijaży ślubnych, a w planach zdobycie lash accents #318. Wiecie gdzie mogę je dostać?

Beauty Visage

10 komentarzy:

  1. Nie miałam :D ale może pora się w nie zaopatrzyć? :))

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjny efekt tych rzęs na paseczku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, bardzo naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudooownie! Szukam Ardell 318, koniecznie daj znać jeśli je znajdziesz! Obiecuję to samo. :) Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny, Ardell 318, 305 i 315 dostępne tutaj:
    http://allegro.pl/sztuczne-rzesy-firmy-ardell-polowki-305-315-318-i2357571956.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te rzęsy masz, zreszta ładnemu we wszystkim ładnie.
    Naturalny efekt do pracy i na imprezę. Na allegro żeczywiście są taniej niż w sklepie: udane zakupy. Dopiero jak je zobaczyłam u Ciebie postanowiłam je kupić( po 5 godzinach zastanawiania sie nad modelem rzęs) Powinni zamieszczać zdjęcia jak to wygląda juz na oku, a tak to nie miałam pojęcia jak to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sorry za błędy spieszyłam się:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam pytanie, jesli chodzi o odklejanie rzęs. Jak to robisz ? Jeszcze nie miałam nigdy sztucznych rzęs i nie wiem czy takie zdjemowanie boli, czy trzeba użyć do tego jakiegoś kosmetyku ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna z Ciebie dziewczyna ale masz zdecydowanie za krótkie brwi (zewnętrzna część)! Wygląda to trochę śmiesznie i zniekształca twarz.

    OdpowiedzUsuń