Obserwatorzy

niedziela, 13 maja 2012

Pędzle do podkładu Maestro/Hakuro

kliknij na zdjęcie, by powiększyć

Od lewej
Maestro foundation (złota kolekcja) KLIK
Cena: 40.00 PLN
  • kształt włosia owalny
  • wykonany z włosia syntetycznego
  • niklowana złota skuwka
  • czarny krótki lakierowany trzonek
Moja opinia: Nie przepadam za tego typu pędzlami do podkładu, ponieważ rozprowadzają produkt pozostawiając smugi. Z tym pędzlem jest tak samo - trzeba nieźle się namachać żeby efekt był zadowalający. 
Ocena: 1/6

Maestro 140 roz.20 KLIK
Cena: 47.00 PLN
  • prosto ścięty
  • wykonany z miękkiego i sprężystego włosia RACOON
  • posiada drewniany i lakierowany trzonek
  • skuwka niklowana - okrągła
Moja opinia: Producent zapewnia, że włosie jest miękkie, jednak moim zdaniem jest dość twarde i nieprzyjemne w kontakcie ze skórą. Podkład rozkłada równomiernie i nie pochłania go zbyt wiele. Największy minus to fakt, że gubi włosie podczas aplikacji kosmetyku.
Ocena: 3/6

Hakuro H51 KLIK
Cena: 33.00 PLN
  • bardzo gęste włosie, bardzo miłe w dotyku
  • trzonek pędzla wykonany jest z naturalnego drewna
Moja opinia: Umożliwia nałożenie cienkiej warstwy podkładu, bez pozostawiania smug. Dociera do wszystkich załamań na twarzy. Włosie bardzo delikatne. Obecnie mój ideał - zakupiłam drugi egzemplarz.
Ocena: 6/6

Maestro foundation II (złota kolekcja) KLIK
Cena: 43.00 PLN
  • kształt włosia owalny
  • wykonany z włosia syntetycznego
  • niklowana złota skuwka
  • czarny krótki lakierowany trzonek
Moja opinia: Pędzel ma rzadkie włosie, przez co może tworzyć smugi podczas aplikacji podkładu. Wykorzystuję go do nakładania kremów tonujących. 
Ocena: 4/6

Hakuro H52 KLIK
Cena: 35.00 PLN
  • gęste włosie, bardzo miłe w dotyku
  • pędzel typu "kulka"
Moja opinia: Posiada wszystkie atuty H51, jednak u mnie traci za swój kształt, ponieważ nie można nim nałożyć podkładu przy skrzydełkach nosa lub innych załamaniach twarzy.
Ocena: 5/6

Maestro foundation I (złota kolekcja) KLIK
Cena: 47.00 PLN
  • prosto ścięty
  • wykonany z mieszanki włosia naturalnego i syntetycznego
  • złota niklowana skuwka
  • krótki czarny lakierowany trzonek
Moja opinia: Pędzel otrzymałam w prezencie przy dużym zamówieniu - sama bym go nie wybrała, ponieważ dawno temu zraziłam się do tego typu pędzli przez "inglotowski" duo fibre. Maestro też mnie do siebie nie przekonał. Do aplikacji podkładu u mnie się nie sprawdza, za to nieźle radzi sobie z nakładaniem różu.
Ocena: 2/6

Jaki jest Wasz ulubiony pędzel do aplikacji podkładu?


Beauty Visage

3 komentarze:

  1. podkład najczęsciej nakładam gąbeczkami, sobie dłonmi, chociaż odkąd mam RT core collection to używam do podkładu pędzla i całkiem fajnie to wychodzi;) kusisz mnie tym hakuro H51 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gąbeczki "zjadają" dużo produktu, dlatego przerzuciłam się na pędzle. Hakuro H51 ma przede wszystkim kuszącą cenę:)

      Usuń
  2. Powiem szczerze, że osobiście również wolę pędzle Hakuro niż Maestro.

    OdpowiedzUsuń